Photo Challenge – Day 30

Dag 30 –  Een foto van iemand die je mist. 

Opa Willem, die gestorven is terwijl ik in de VS was. Ik mis discussiëren met hem over allerhande onderwerpen of gewoon in de veranda genieten van het weer met een Alfa biertje! Al mijn gereis en avonturen volgde hij altijd met veel plezier en in vooral tijdens zijn laatste maanden in het ziekenhuis bleek duidelijk hoe trots hij op me was!

Day 30 –A picture of someone you miss

My Grandpa who died while I was in the USA. I miss discussion random things with him or just sitting in the sunroom enjoying the weather  and drinking a beer with him! During the last few months in the hospital it became clear how proud he was of me and I’m sure that he still looks down on me proudly.

One thought on “Photo Challenge – Day 30

  1. Anke wat is dat mooi gezegt
    ik mis hem ook erg kon ik nog maar eens met hem
    vreigele dat zou mooi zijn de foto album wat jullie samen gemaakt hebbenis geweldig want deze foto staat er ook in
    iedere keer als ik hem open sla moet ik huilen maar niet van spijt maar omdat hij zo mooi is jij ook bedankt
    voor de foto,s die jij door gestuurd hebt
    bedank schat oma

Leave a Reply

