Photo Challenge – Day 29

Dag 29 – Een foto die je altijd laat glimlachen.

Christiane & ik tijdens een van onze wijn tours in Alto Pass, IL. Deze foto maakt me blij ook vanwege het feit dat Christiane me heeft weten weg te sleuren van de afgrond waar ik anders waarschijnlijk van af gevallen was ;)!

Day 29 –  A picture that can always make you smile

Christiane & I during on of our Winery trips in Alto Pass, IL. It makes me happy and knowing the fact that Christiane was willing to save me from falling down the cliff ;)!

Leave a Reply

