Photo Challenge – Day 18

Dag 18 – Een foto van iemand van vroeger.

Oké ik heb geen oude fotoboeken tot mijn  beschikking, dus erg diep in de geschiedenis kan ik niet gaan, daarom hier een foto van iemand die ik hopelijk snel hier in de USA zal zien!

Stefan en ik leerden elkaar in Jonesboro, Arkansas kennen toen we allebei onze uitwisseling aan ASU deden. Bij thuiskomst hebben we elkaar 1 keer gezien toen we samen met Zlata een roadtrip  naar Kroatië maakten. Stefan gaat zijn MBA doen in Jonesboro, dus hopelijk zien we elkaar deze zomer!!

Day 18 A picture of someone from your past.

Since I don’t have many old pictures here, I can’t go back in history that much. Therefore here’s a picture from someone I hope to see in the USA pretty soon.

Stefan and I met at ASU in Jonesboro, Arkansas during our University Exchange and pretty much hit it off right away. I loved our Roadtrip we took to Croatia during the summer after the exchange. Stefan is going to do his MBA at ASU, so i hope to see him here this summer!!

Leave a Reply

