Photo Challenge – Day 6

Dag 6 – Een foto van de persoon die je wel voor een dag zou willen zijn

Ik heb hier eigenlijk nooit over nagedacht en om eerlijk te zijn wil ik helemaal niet een dag met iemand ruilen. Maar een uitdaging is een uitdaging heb ik voor het volgende gekozen.

Mezelf anno 2021… heel benieuwd hoe mijn leven er over 10 jaar uitziet!! (vrij duidelijk waarom ik hier geen foto van kan maken!!)  Waar op de wereld zou ik zijn, zouden er vliegende auto’s zijn, wonen op de maan.?🙂

Day 6 – A picture of a person you’d love to trade places with for a day

To be honest I’ve never really thought of this question before and I’m not sure if I would trade with someone for a day. But a challenge is a challenge so here it goes.

Myself in 2021. Me at age 35, curious to see where my life has taken me. Where in the world will I be? Kind of hard to find a photo of that, but I’m working on it :)! Will we drive flying cars.. live on the moon?🙂

Leave a Reply

