Terug in Cape G.

Kadootje van Ryan & Elta

Na een te korte break in Nederland ben ik sinds 3 weken weer terug in Cape. Het is de afgelopen weken erg druk geweest met verhuizen, “in”huizen, Inschrijven voor vakken en Hallo zeggen… en dan moet school nog beginnen.

Ik volg dit semester 3 vakken: Accounting, Economy & Managing and Leading Human Capital. Interessante vakken allemaal en ben helemaal benieuwd hoe die 1e twee gaan bevallen aangezien ik al lang geen berekingen heb hoeven doen!

Tot nu toe (3 weken later) gaat alles erg goed, nee beter dan goed. Ik ben te vroeg voor de lessen, heb op tijd (te vroeg zelfs) mijn huiswerk af en heb zelfs al mijn 3 1e punten binnen voor Accounting & Economy 1 B & 3 A’s… woohoo… Nerd dat ik ben heb ik afgelopen maandag zelfs tot 2 uur ‘s nachts geleerd voor een eventuele popquiz de dag erna (ik had gelijk er was een popquiz en heb denk ik tussen de 95 en 100% gescoord… Nu maar hopen dat ik dit zo vol kan houden!!

Het wonen in de A-frame (ja het huis is echt een driehoekje) met Toni & Leslie bevalt erg goed, maar er bestaat een kleine kans dat ik heel binnenkort toch weer ga verhuizen. Er komt namelijk een erg cute huisje vrij waar ik in m’n 1tje kan wonen voor dezelfde prijs als nu! Maar dat laat ik nog wel weten.

Ben de afgelopen weekenden weer met de Ryan’s & Elta uitgeweest en heb alweer mijn 1e afscheidsfeestje achte de rug. Ryan M. is namelijk afgelopen maandag verhuist naar St. Louis dus die zullen we niet meer op wekelijkse basis zien :(!! We hebben ook al een Chili Night gehad, niet zomaar Chili maar Herten Chili (met hert dat door Ryan T. zelf geschoten was… ja ik zit nog steeds in de USA waar jagen heel normaal is). Moet zeggen dat het super lekkere chili was en mijn dips en cupcakes vielen ook weer erg in de smaak, al begin ik de mannen er stiekem te van de verdenken dat ze alles wat ik ze voorschotel lekker vinden!!). Heb afgelopen zaterdag weer mijn 1e Amerikaanse Cake gemaakt voor de verjaardag van Ryan W. Chocolade Cake met huisgemaakte kersenvulling en heerlijke vanille en chocolade icing… Yum al zeg ik hetzelf!!

Dit weekend word ook weer erg druk met de UFC fight zaterdag en de Superbowl op zondag. ben van plan om voor zondag Superbowl Brownies te maken (ik zal de foto’s weer op de site zetten!!)

En doordeweek word natuurlijk hard geleerd en voorbereid voor de vakken.. wil dit semester afsluiten met minstens een 3.3 GPA!! Wish me luck..🙂

2 thoughts on “Terug in Cape G.

Leave a Reply

